Brev:
Forskel på modermælkserstatning og tilskudsblanding
7. december 2023
Alder:
5 mdr.
Forskel på modermælkserstatning og tilskudsblanding
Hej Helen
Tak for dig og din brevkasse :)
Jeg er kommet til at købe type 2 erstatning i stedet for type 1. Vores dreng er knap 5 måneder gammel.
Sker der noget ved at give ham type 2 i stedet, og hvad er forskellen på det ene og det andet?
Tak,
Camilla